DOKUMENTI

DOBRODOŠLI NA SAJT JKP PARKING
PDF Štampa El. pošta

JKP "Parking" Subotica obaveštava građane da je radno vreme  25.03.2016. godine (petak) do 12,00 časova. 

U subotu 26. marta 2016. godine kontrola i naplata će se vršiti po ustaljenom radnom vremenu.

U nedelju i ponedeljak 27. i 28. marta 2016. godine kontrola i naplata parkiranja se neće vršiti na teritoriji celog grada.

 
PDF Štampa El. pošta

Javno komunalno preduzeće "Parking" Subotica obaveštava građane da u vreme državnog praznika Dana državnosti Srbije, 15. (ponedeljak) i 16. (utorak) februara 2016. godine, neće naplaćivati parkiranje u gradu. Reklamacije i blagajna Preduzeća neće raditi tokom praznika.

 
PDF Štampa El. pošta

Javno komunalno preduzeće "Parking" u vreme prvomajskih  praznika,  1. i 2. maja ( petak i subota) naplatu i kontrolu parkiranja vršiće samo na Buvljaku, u 3. zoni, i na Zatvorenom parkingu kod Mlečne pijace, a u nedelju 3. maja parkiranje na Buvljaku  i na Mlečnoj pijaci naplaćivaće se po ustaljenom režimu. 

U ostalim gradskim zonama nema naplate parkiranja u dane prvomajskih praznika. Reklamacije i blagajna Preduzeća takođe neće raditi tokom praznika.

 
PDF Štampa El. pošta

JKP "Parking" Subotica Obaveštava građane da se 24.12.2015. godine (četvrtak) naplata i kontrola parkiranja obavlja po skraćenom režimu do 17.00 časova.

 

U petak, 25.12.2015. godine , neće se vršiti naplata i kontrola parkiranja.

 

Dana 31.12.2015. godine (četvrtak) naplata i kontrola parkiranja će se vršiti po skraćenom režimu do 17.00 časova.

 

1., 2., 3., i 7. januara 2016. godine, u dane državnih praznika, parkiranje na celoj teritoriji grada se neće naplaćivati, a 6. januara će biti identičan onom od 31. decembra.  

 
PDF Štampa El. pošta

RADNO VREME TOKOM PRAZNIKA 

 

Javno komunalno preduzeće "Parking" u vreme uskršnjih  praznika, naplatu i kontrolu parkiranja vršiće samo 10. i 11. maja (petak i subota) na Buvljaku, u 3. zoni, i na Zatvorenom parkingu kod Mlečne pijace.

U ostalim gradskim zonama nema naplate parkiranja 10-13. aprila. Reklamacije i blagajna Preduzeća takođe neće raditi tokom praznika.

Redovna kontrola i naplata parkiranja, kao i registracija novih  korisnika "Su Bike"  počinje u utorak 14. aprila 2015. godine.

 
«PočetakPrethodna12345678910SledećaKraj»

Strana 5 od 14
 
Subotica

VESTI IZ ARHIVE

Važno je znati!


Važno je znati!

Prilikom plaćanja parkinga preko mobilnog telefona putem SMS-a bitno je istaći da se može poslati i više poruka odjednom - npr. u crvenoj zoni dve poruke jedan za drugim, ali u ovom slučaju korisnik mora da sačeka odgovor na prethodnu SMS poruku i tek nakon toga treba da pošalje drugu poruku (na ovaj način je plaćeno dva sata odjednom) stim da mora da sačeka odgovor i na drugi SMS, pa tek nakon 5-6 minuta sme da isključi telefon. Isto to se može uraditi i u žutoj zoni stim da ovde nema vremenskog ograničenja.

Vrlo često građani dobijaju poruku da sistem nije u funkciji, to znači da kod mobilnog operatera nešto nije u redu, a ne u sistemu kontrole JKP "Parking"-a.U proteklom periodu 3 puta je bio sistem Parkinga van funkcije, jednom svega 15 minuta a dva puta po sat vremena. U slučaju da mobilni operater ne odgovori u roku od 5 minuta, onda je poželjno - zbog izbegavanja neprijatnosti - da se postavi karta za parkiranje. Najbolje je da svako u rezervi ima nekoliko kartica pa kad se desi nešto neplanirano - navedeni slučaj - onda su one pri ruci.

Pored SMS-a korisnik uslugu parkiranja može platiti i kartom za parkiranje, koja se u Subotici prodaje u 65 kioska. Rukovodstvo JKP "Parking"-a planira uvoćnje dnevnih karata - kao i u Segedinu - koja bi se odnosila na žutu i na plavu zonu, na crveno ne, jer je tamo na snazi vremensko ograničenje. Ovo bi se obavljalo isključivo u sistemu parking karata.

Ako građanin dobije doplatnu kartu nema potrebe da se raspravlja sa kontrolorom, već treba da se u roku od 8 dana obrati odeljenju za reklamacije (Đure Đakovića 23 drugi sprat). Na šalteru treba ispuniti zahtev za reklamaciju, koju tročlana komisija razmatra i donosi odgovarajuću odluku. Obaveštenje o odluci korisnik dobija preko telefona (pozove Odelenje za reklamaciju) kao i pismenim putem.