DOBRODOŠLI NA SAJT JKP PARKING
RAMPA NA MLEČNOJ PIJACI PDF Štampa El. pošta

Dobar potez

Novim sistemom  naplate parkiranja  odnosno  uvođenjem zatvorenog  sistema  naplate  na Mlećnoj pijaci teži se, pre svega, uvođenju komunalnog reda.

Uverili  smo  se da je uvođenje rampi   dobar  potez, a eventualne  greške primećene  od strane korisnika, spremni smo da ispravimo kako bi  otklonili nedostatke  i sistem učinili još boljim. Uostalom, naša je obaveza da pružimo što bolji kvalitet usluga i maksimalnu udobnost korisnicma naših usluga.

 
POČELI RADOVI U ULICI CARA LAZARA PDF Štampa El. pošta

Leva strana ulice biće u zoni za parkiranje

U toku je početak građevinskih radova na izgradnji parkinga u Ulici Cara Lazara. Planirano je da se na levoj strani Ulice Cara Lazara, do Ulice Miloša Obilića, izgradi 43 parking mesta, a početkom novembra trebalo bi da budu završeni radovi.

 
PDF Štampa El. pošta

 

ČETIRI ZONE

Prednost dnevnih karata

Mogućnost da građani naše usluge koriste na najkvalitetniji i najbolji mogući način navela nas je da još od prvog jula u Subotici promenimo sistem naplate i umesto sedam uvedemo četiri parking zone u užem centru grada (crvena, žuta, plava,zelena). Takav znatno jednostavniji sistem naplate umnogome će olakšati građanima parkiranje.

Takođe, novina u cenovniku  "Parkinga" je da  se pored dnevnih karata za parkiranje, koji  se  prodaju   u kioscima, ona  mogu kupiti i putem SMS-a. Dnevna karta u crvenoj košta 300,00 dinara - bez vremenskog ograničenja (SMS 9245), a 190,80 dinara u žutoj i plavoj zoni, takođe bez vremenskog ograničenja(SMS 9246). Ukoliko, dakle, kupite  dnevnu  kartu -  imate pravo da parkirate ceo dan na istom mestu, s tim što dnevna karta za žutu i plavu zonu podrazumeva pravo korisnika da u toku dana koristi obe zone.

 
NOVA PARKING MESTA NA PROZIVCI PDF Štampa El. pošta

Uskoro

Ono što nam predstoji je proširenje postojećeg teretnog terminala na Prozivci,  u Pazinskoj ulici, na prostoru pored  Autodepoa. Na površini 2,17 hektara počeće izgradnja terminala  za kamione, pa je predvišeno da se izgradi 60 parking mesta za teretna vozila. Pritom, ono što će sigurno obradovati građane Prozivke je da će se omogućiti i parkiranje putničkih vozila, izgradnjom novih 50 parking mesta  koja će u sistem naplate ući kupovinom mesečnih pretplatnih karata po vrlo povoljnim cenama ili kupovinom dnevnih karata za parkiranje.

Time ćemo ispuniti svoj cilj, stvaranje komunalnog reda i što kvalitetnija usluga parkiranja, obzirom da će na pomenutoj lokaciji sva vozila biti pod nadzorom čuvara, uz obezbeđenu rasvetu, time ćemo ispuniti svoj cilj, stvaranje komunalnog reda i što kvalitetnija usluga parkiranja koja će poboljšati kvalitet života u gradu.

 
PDF Štampa El. pošta
Thursday, 30 June 2011 07:48

USKORO ĆE PONOVO BITI ZATVOREN PARKING OKO "MLEČNE PIJACE"

U toku su radovi

JKP "Parking" Subotica obaveštava građane-stanare, da su počeli radovi na postavljanju rampi na "Mlečnoj pijaci", odnosno na uvođenju novog sistema naplate parkiranja.

Do završetka radova, vozači  će parking mesta moći da koriste kupovinom parking karata ili elektronski, slanjem SMS poruke na broj 9242 koja važi za celu žutu zonu, ili na broj 9246 koja podrazumeva celodnevno parkiranje u žutoj i plavoj zoni.

Do završetka radova, JKP "Parking" moli svoje korisnike za pažljiviju vožnju na parkingu kod  "Mlečne pijace" i prilikom parkiranja svojih vozila, kako bi se izbegla eventualna oštećenja vozila.


 
«PočetakPrethodna12345678910SledećaKraj»

Strana 10 od 11
 
Subotica

VESTI IZ ARHIVE

Nove registarske oznake

Neće biti većih problema

Kao što su građani već obavešteni od 01.01.2011 se primenjuju nove registarske oznake, koje sadrže specijalne karaktere Š,Ć,Č,Ž i Đ. Informacioni sistem koji funkcioniše u Subotici, a radi se o SMS4Parking sistemu, omogućava svim korisnicima, koji u svojim reg oznakama imaju specijalne karaktere, da izvrše plaćanje parkiranja.

Karakteri Š,Ć,Č,Ž i Đ postojali su i do sada kao prihvatljivi za slanje m-Parking zahteva i do sada nije bilo nekih većih problema. Korisnici koji u svom telefonu imaju navedene znakove, mogu da ih šalju kao Š,Ć,Č,Ž i Đ ili kao C, C, Z, S, i D sistem ih prihvata, stim da kontrolori uvek prvo proveravaju ispravnu registarsku oznaku, tj sa posebnim karakterima. Ukoliko kojim slučajem korisnik usluge parkiranja i pored poslate poruke, dobije doplatnu kartu, onda treba da uloži reklamaciju (služba za reklamaciju radi radnim danima od 7 do 20 časova, dok subotom prima stranke od 7 do 14 časova), i ukoliko se utvrdi da je greška nastala zbog uvođenja novog karaktera, onda će se reklamacija prihvatiti.