DOBRODOŠLI NA SAJT JKP PARKING
PDF Štampa El. pošta
Tuesday, 14 June 2011 06:51

Pomoć Narodnoj kuhinji Crvenog krsta

Dnevni topli obrok najugroženijima

JKP "Parking" namirnicama pomaže Narodnu kuhinju Crvenog Krsta u Subotici. Predstavnici javnog preduzeća se nadaju da će sa uljem, brašnom, šećerom, krompirom, pasuljem i kupusom pomoći ne samo Crvenom krstu, već i građanima koji jedino na ovaj način dolaze do dnevnog toplog obroka. Saradnju sa Crvenim krstom JKP "Parking" Subotica će, shodno svojim finansijskim mogućnostima, nastaviti i u narednom periodu. Donacija od strane JKP "Parking" Subotica Crvenom krstu, odnosno Narodnoj kuhinji je uručena u ponedeljak 13.06.2011. godine u 9,30 časova.
 
PDF Štampa El. pošta
Monday, 06 June 2011 12:29

USPEŠNO OKONČANA AKCIJA

Skoro džak smeća po svakom učesniku

JKP "Parking" Subotica je i ove godine aktivno učestvovala u akciji "Veliko spremanje Srbije" koja se održavala u okviru kampanje "Očistimo Srbiju". U subotu su radnici ovog preduzeća očistili prostor oko "Autodepoa", zatim šumicu prema stanici Saobraćajne policije, i prostor između "Autodepoa" i pomoćnog terena FK "Spartak". U akciji u kojoj je učestvovao 39 radnika Parkinga sakupljeno je 31 džakova smeća. Traktorskom kosačicom je pokošena narasla trava na livadi između "Autodepoa" i Tržnog centra "TUŠ", a na teže pristupačnim mestima trava je pokošena ručnom kosalicom. Učešćem u ovoj akciji JKP "Parking" je želeo da da svoj doprinos ne samo za čistiju Suboticu, već i za očuvanje životne sredine i zelenih površina u gradu.

 

 


Poslednje ažurirano ( Friday, 11 November 2011 12:31 )
 
PDF Štampa El. pošta
Friday, 20 May 2011 13:25


JKP "Parking" moli građane sa mesečnom pretplatom da na vreme obaveste nadležne o promeni registarskog broja, odnosno o novoj registarskoj oznaci. Da bi se izbegle eventualne nesuglasice kontrolori Preduzeća ostavljaju obaveštenje o isteku mesečne pretplate.

 

JKP "Parking" Subotica obaveštava građane-stanare koji imaju mesečnu pretplatu da, ukoliko je prilikom registracije vozila došlo do promene registarskog broja, to najkasnije u roku od dva radna dana jave Preduzeću, kako bi se izbegli eventualni nesporazumi. U tom periodu će se izdate doplatne karte stornirati, a nakon toga se one naplaćuju.

JKP "Parking" Subotica moli svoje klijente da obrate pažnju na obaveštenja o isteku pretplate koju im kontrolori ostavljaju na vozilu.

 

 

 
«PočetakPrethodna1112SledećaKraj»

Strana 12 od 12
 
Subotica

VESTI IZ ARHIVE

Važno je znati!


Važno je znati!

Prilikom plaćanja parkinga preko mobilnog telefona putem SMS-a bitno je istaći da se može poslati i više poruka odjednom - npr. u crvenoj zoni dve poruke jedan za drugim, ali u ovom slučaju korisnik mora da sačeka odgovor na prethodnu SMS poruku i tek nakon toga treba da pošalje drugu poruku (na ovaj način je plaćeno dva sata odjednom) stim da mora da sačeka odgovor i na drugi SMS, pa tek nakon 5-6 minuta sme da isključi telefon. Isto to se može uraditi i u žutoj zoni stim da ovde nema vremenskog ograničenja.

Vrlo često građani dobijaju poruku da sistem nije u funkciji, to znači da kod mobilnog operatera nešto nije u redu, a ne u sistemu kontrole JKP "Parking"-a.U proteklom periodu 3 puta je bio sistem Parkinga van funkcije, jednom svega 15 minuta a dva puta po sat vremena. U slučaju da mobilni operater ne odgovori u roku od 5 minuta, onda je poželjno - zbog izbegavanja neprijatnosti - da se postavi karta za parkiranje. Najbolje je da svako u rezervi ima nekoliko kartica pa kad se desi nešto neplanirano - navedeni slučaj - onda su one pri ruci.

Pored SMS-a korisnik uslugu parkiranja može platiti i kartom za parkiranje, koja se u Subotici prodaje u 65 kioska. Rukovodstvo JKP "Parking"-a planira uvoćnje dnevnih karata - kao i u Segedinu - koja bi se odnosila na žutu i na plavu zonu, na crveno ne, jer je tamo na snazi vremensko ograničenje. Ovo bi se obavljalo isključivo u sistemu parking karata.

Ako građanin dobije doplatnu kartu nema potrebe da se raspravlja sa kontrolorom, već treba da se u roku od 8 dana obrati odeljenju za reklamacije (Đure Đakovića 23 drugi sprat). Na šalteru treba ispuniti zahtev za reklamaciju, koju tročlana komisija razmatra i donosi odgovarajuću odluku. Obaveštenje o odluci korisnik dobija preko telefona (pozove Odelenje za reklamaciju) kao i pismenim putem.