DOKUMENTI

POMOĆ NARODNOJ KUHINJI CRVENOG KRSTA PDF Štampa El. pošta
Ocena korisnika: / 1
LošeNajbolje 
Friday, 11 November 2011 13:05

Dnevni topli obrok najugroženijima

JKP "Parking" je  u sredu, 09.11.2011. godine, u 11,00 časova, u dvorištu Crvenog krsta uručilo donaciju Crvenom krstu u Subotici.

Predstavnici  preduzeća su za potrebe naših materijalno najugroženijih sugrađana koji koriste usluge Narodne kuhinje dopremili najneophodnije namirnice kao što su ulje, brašno, šećer, so, krompir, pasulj, kupus, šargarepu i testenine.

JKP "Parking" ovom akcijom želi da pomogne ne samo Crveni krst nego i sve naše sugrađane koji jedino  na ovaj način dolaze do dnevnog toplog obroka. Na žalost, sve više je korisnika Narodne kuhinje kojima je ovo jedini obrok u toku dana, a potrebe za većim brojem obroka suznatno veće. Zato ćemo mi ovakve akcije nastaviti, u skladu sa svojim mogućnostima, i u narednom periodu.

 

 

 

 
 
Subotica

VESTI IZ ARHIVE

Važno je znati!


Važno je znati!

Prilikom plaćanja parkinga preko mobilnog telefona putem SMS-a bitno je istaći da se može poslati i više poruka odjednom - npr. u crvenoj zoni dve poruke jedan za drugim, ali u ovom slučaju korisnik mora da sačeka odgovor na prethodnu SMS poruku i tek nakon toga treba da pošalje drugu poruku (na ovaj način je plaćeno dva sata odjednom) stim da mora da sačeka odgovor i na drugi SMS, pa tek nakon 5-6 minuta sme da isključi telefon. Isto to se može uraditi i u žutoj zoni stim da ovde nema vremenskog ograničenja.

Vrlo često građani dobijaju poruku da sistem nije u funkciji, to znači da kod mobilnog operatera nešto nije u redu, a ne u sistemu kontrole JKP "Parking"-a.U proteklom periodu 3 puta je bio sistem Parkinga van funkcije, jednom svega 15 minuta a dva puta po sat vremena. U slučaju da mobilni operater ne odgovori u roku od 5 minuta, onda je poželjno - zbog izbegavanja neprijatnosti - da se postavi karta za parkiranje. Najbolje je da svako u rezervi ima nekoliko kartica pa kad se desi nešto neplanirano - navedeni slučaj - onda su one pri ruci.

Pored SMS-a korisnik uslugu parkiranja može platiti i kartom za parkiranje, koja se u Subotici prodaje u 65 kioska. Rukovodstvo JKP "Parking"-a planira uvoćnje dnevnih karata - kao i u Segedinu - koja bi se odnosila na žutu i na plavu zonu, na crveno ne, jer je tamo na snazi vremensko ograničenje. Ovo bi se obavljalo isključivo u sistemu parking karata.

Ako građanin dobije doplatnu kartu nema potrebe da se raspravlja sa kontrolorom, već treba da se u roku od 8 dana obrati odeljenju za reklamacije (Đure Đakovića 23 drugi sprat). Na šalteru treba ispuniti zahtev za reklamaciju, koju tročlana komisija razmatra i donosi odgovarajuću odluku. Obaveštenje o odluci korisnik dobija preko telefona (pozove Odelenje za reklamaciju) kao i pismenim putem.