DOKUMENTI

Treba voditi računa o isteku mesečne pretplate! PDF Štampa El. pošta
Ocena korisnika: / 0
LošeNajbolje 
Friday, 20 May 2011 13:25


JKP "Parking" moli građane sa mesečnom pretplatom da na vreme obaveste nadležne o promeni registarskog broja, odnosno o novoj registarskoj oznaci. Da bi se izbegle eventualne nesuglasice kontrolori Preduzeća ostavljaju obaveštenje o isteku mesečne pretplate.

 

JKP "Parking" Subotica obaveštava građane-stanare koji imaju mesečnu pretplatu da, ukoliko je prilikom registracije vozila došlo do promene registarskog broja, to najkasnije u roku od dva radna dana jave Preduzeću, kako bi se izbegli eventualni nesporazumi. U tom periodu će se izdate doplatne karte stornirati, a nakon toga se one naplaćuju.

JKP "Parking" Subotica moli svoje klijente da obrate pažnju na obaveštenja o isteku pretplate koju im kontrolori ostavljaju na vozilu.

 

 

 
 
Subotica

VESTI IZ ARHIVE

Nove registarske oznake

Neće biti većih problema

Kao što su građani već obavešteni od 01.01.2011 se primenjuju nove registarske oznake, koje sadrže specijalne karaktere Š,Ć,Č,Ž i Đ. Informacioni sistem koji funkcioniše u Subotici, a radi se o SMS4Parking sistemu, omogućava svim korisnicima, koji u svojim reg oznakama imaju specijalne karaktere, da izvrše plaćanje parkiranja.

Karakteri Š,Ć,Č,Ž i Đ postojali su i do sada kao prihvatljivi za slanje m-Parking zahteva i do sada nije bilo nekih većih problema. Korisnici koji u svom telefonu imaju navedene znakove, mogu da ih šalju kao Š,Ć,Č,Ž i Đ ili kao C, C, Z, S, i D sistem ih prihvata, stim da kontrolori uvek prvo proveravaju ispravnu registarsku oznaku, tj sa posebnim karakterima. Ukoliko kojim slučajem korisnik usluge parkiranja i pored poslate poruke, dobije doplatnu kartu, onda treba da uloži reklamaciju (služba za reklamaciju radi radnim danima od 7 do 20 časova, dok subotom prima stranke od 7 do 14 časova), i ukoliko se utvrdi da je greška nastala zbog uvođenja novog karaktera, onda će se reklamacija prihvatiti.