ČETIRI ZONE PDF Štampa El. pošta
Ocena korisnika: / 0
LošeNajbolje 

 

ČETIRI ZONE

Prednost dnevnih karata

Mogućnost da građani naše usluge koriste na najkvalitetniji i najbolji mogući način navela nas je da još od prvog jula u Subotici promenimo sistem naplate i umesto sedam uvedemo četiri parking zone u užem centru grada (crvena, žuta, plava,zelena). Takav znatno jednostavniji sistem naplate umnogome će olakšati građanima parkiranje.

Takođe, novina u cenovniku  "Parkinga" je da  se pored dnevnih karata za parkiranje, koji  se  prodaju   u kioscima, ona  mogu kupiti i putem SMS-a. Dnevna karta u crvenoj košta 300,00 dinara - bez vremenskog ograničenja (SMS 9245), a 190,80 dinara u žutoj i plavoj zoni, takođe bez vremenskog ograničenja(SMS 9246). Ukoliko, dakle, kupite  dnevnu  kartu -  imate pravo da parkirate ceo dan na istom mestu, s tim što dnevna karta za žutu i plavu zonu podrazumeva pravo korisnika da u toku dana koristi obe zone.

 
 
Subotica

VESTI IZ ARHIVE

Subotica domaćin članicama Udruženja parkirališta Srbije

Subotica domaćin članicama Udruženja parkirališta Srbije 

 

 

U organiciji JKP "Parking"  Subotica je juče, 26.septembra, bila  domaćin članovima Upravnog odbora Udruženja parkirališta Srbije, skupa na kome učestvuju sva preduzeća koja se bave organizovanjem parkiranja u gradovima Republike Srbije.

Na sastanku se raspravljalo, između ostalog, i o povećanju PDV-a i uticaju koji će ta odluka imati na cene svih komunalnih usluga, kao i o tekućim problemima sa kojima se članice ovog Udruženja susreću kako bi ostvarivanje komunalnog reda bilo podignuto na viši i kvalitetniji nivo.

Pozdravljajući članove Upravnog odbora Udruženja parkirališta Srbije, direktor subotičkog "Parkinga" Milorad Slijepčević rekao je  da "Parking" u Subotici konstantno radi na unapređenju svoje delatnosti uvodeći, između ostalog, i  nove usluge u svoje poslovanje. -"Tu,  pre svega, mislim na značajne projekte koji podrazumevaju i alternativne vidove saobraćaja, što u značajnoj meri  doprinosi podizanju kvaliteta komunalnih usluga u gradu. Ono što bih  istakao je spremnost subotičkog "Parkinga" da, kao član Udruženja parkirališta Srbije, svoja iskustva u poslovanju i inovacijama prenesemo drugim gradovima."

Aleksandar Pilja, direktor JKP "Parking servis Sombor" istakao je da je Udruženje parkirališta Srbije ispunilo svoju funkciju kada je u pitanju zaštita interesa svih članica. "Naš cilj je da efikasnost poslovanja podignemo na viši nivo i da se na najbolji način suočimo sa rešavanjem tekućih problema u poslovanju, a tu pre svega mislim na nove mere fiskalne politike, kako bi što efikasnije mogli da ih implementiramo u praksi" - rekao je Pilja.

Radenko Vuković, predsednik UO Udruženja koje  ima 27 članica i osnovni zadatak  da obezbedi lagodniju i kvalitetniju uslugu svih pojedinačnih članica koju pružaju u svojim gradovima, istakao je da je parkiranje  postalo ozbiljan problem, kako Beograda, tako i svakog grada u Srbiji. "Rešavanje problema parkiranja je ozbiljan segment rešavanja saobraćajnih problema, i u tom smislu uvođenje komunalnog reda u oblasti parkiranja je od velikog značaja i za lokalne samouprave" rekao je Vuković i dodao da je Udruženje učestvovalo u izradi Zakona o bezbednosti saobraćaja i Zakona o komunalnim delatnostima, te da je svojim učešćem i amandmanima uspelo da obezbedi lagodnije funkcionisanje i bolje rezultate u poslovanju.