OBAVEŠTENJE PDF Štampa El. pošta
Ocena korisnika: / 1
LošeNajbolje 

OBAVEŠTENJE

Zbog vanredne situacije usled vremenskih prilika koje otežavaju rad komunalnih službi i kompletan saobraćajni život u gradu,  JKP "Parking" obaveštava građane da 06. februara (ponedeljak) i 07. februara (utorak) neće vršiti naplatu parkiranja u gradu.

Usled vremenskih prilika, koje otežavaju rad komunalnih službi i kompletan život u gradu, radnici JKP "Parking" od 03. februara 2012. godine postupaju u skladu sa  Planom rada zimske službe ovog preduzeća. Punim kapacitetom radi se  24 časa, radnici  posipaju so i naizmenično koristeći mehanizaciju odnosno traktor sa razgrtačem i namenski alat, pokušavaju da omoguće  nesmetano parkiranje u gradu.


Nove snežne padavine nastavljaju  da stvaraju  probleme kako vozačima tako i komunalnim službama koje rade na raščišćavanju snega. Radnici "Parkinga" angažovani su neprestano na  terenu, i pored otežanih uslova, pokušavajući da osposobe parkirališta u gradu.
            Radno osoblje i mehanizacija su,po Planu rada zimske službe  u punoj pripravnosti i preduzete su sve potrebne mere kako ne bi došlo saobraćajnog kolapsa prilikom parkiranja, a celokupno ljudstvo i mehanizacija su angažovani u tri smene na čišćenju parking mesta.

 
 
Subotica

VESTI IZ ARHIVE

Važno je znati!


Važno je znati!

Prilikom plaćanja parkinga preko mobilnog telefona putem SMS-a bitno je istaći da se može poslati i više poruka odjednom - npr. u crvenoj zoni dve poruke jedan za drugim, ali u ovom slučaju korisnik mora da sačeka odgovor na prethodnu SMS poruku i tek nakon toga treba da pošalje drugu poruku (na ovaj način je plaćeno dva sata odjednom) stim da mora da sačeka odgovor i na drugi SMS, pa tek nakon 5-6 minuta sme da isključi telefon. Isto to se može uraditi i u žutoj zoni stim da ovde nema vremenskog ograničenja.

Vrlo često građani dobijaju poruku da sistem nije u funkciji, to znači da kod mobilnog operatera nešto nije u redu, a ne u sistemu kontrole JKP "Parking"-a.U proteklom periodu 3 puta je bio sistem Parkinga van funkcije, jednom svega 15 minuta a dva puta po sat vremena. U slučaju da mobilni operater ne odgovori u roku od 5 minuta, onda je poželjno - zbog izbegavanja neprijatnosti - da se postavi karta za parkiranje. Najbolje je da svako u rezervi ima nekoliko kartica pa kad se desi nešto neplanirano - navedeni slučaj - onda su one pri ruci.

Pored SMS-a korisnik uslugu parkiranja može platiti i kartom za parkiranje, koja se u Subotici prodaje u 65 kioska. Rukovodstvo JKP "Parking"-a planira uvoćnje dnevnih karata - kao i u Segedinu - koja bi se odnosila na žutu i na plavu zonu, na crveno ne, jer je tamo na snazi vremensko ograničenje. Ovo bi se obavljalo isključivo u sistemu parking karata.

Ako građanin dobije doplatnu kartu nema potrebe da se raspravlja sa kontrolorom, već treba da se u roku od 8 dana obrati odeljenju za reklamacije (Đure Đakovića 23 drugi sprat). Na šalteru treba ispuniti zahtev za reklamaciju, koju tročlana komisija razmatra i donosi odgovarajuću odluku. Obaveštenje o odluci korisnik dobija preko telefona (pozove Odelenje za reklamaciju) kao i pismenim putem.