OBAVEŠTENJE PDF Štampa El. pošta
Ocena korisnika: / 1
LošeNajbolje 

OBAVEŠTENJE

Zbog vanredne situacije usled vremenskih prilika koje otežavaju rad komunalnih službi i kompletan saobraćajni život u gradu,  JKP "Parking" obaveštava građane da 06. februara (ponedeljak) i 07. februara (utorak) neće vršiti naplatu parkiranja u gradu.

Usled vremenskih prilika, koje otežavaju rad komunalnih službi i kompletan život u gradu, radnici JKP "Parking" od 03. februara 2012. godine postupaju u skladu sa  Planom rada zimske službe ovog preduzeća. Punim kapacitetom radi se  24 časa, radnici  posipaju so i naizmenično koristeći mehanizaciju odnosno traktor sa razgrtačem i namenski alat, pokušavaju da omoguće  nesmetano parkiranje u gradu.


Nove snežne padavine nastavljaju  da stvaraju  probleme kako vozačima tako i komunalnim službama koje rade na raščišćavanju snega. Radnici "Parkinga" angažovani su neprestano na  terenu, i pored otežanih uslova, pokušavajući da osposobe parkirališta u gradu.
            Radno osoblje i mehanizacija su,po Planu rada zimske službe  u punoj pripravnosti i preduzete su sve potrebne mere kako ne bi došlo saobraćajnog kolapsa prilikom parkiranja, a celokupno ljudstvo i mehanizacija su angažovani u tri smene na čišćenju parking mesta.

 
 
Subotica

VESTI IZ ARHIVE

Nove registarske oznake

Neće biti većih problema

Kao što su građani već obavešteni od 01.01.2011 se primenjuju nove registarske oznake, koje sadrže specijalne karaktere Š,Ć,Č,Ž i Đ. Informacioni sistem koji funkcioniše u Subotici, a radi se o SMS4Parking sistemu, omogućava svim korisnicima, koji u svojim reg oznakama imaju specijalne karaktere, da izvrše plaćanje parkiranja.

Karakteri Š,Ć,Č,Ž i Đ postojali su i do sada kao prihvatljivi za slanje m-Parking zahteva i do sada nije bilo nekih većih problema. Korisnici koji u svom telefonu imaju navedene znakove, mogu da ih šalju kao Š,Ć,Č,Ž i Đ ili kao C, C, Z, S, i D sistem ih prihvata, stim da kontrolori uvek prvo proveravaju ispravnu registarsku oznaku, tj sa posebnim karakterima. Ukoliko kojim slučajem korisnik usluge parkiranja i pored poslate poruke, dobije doplatnu kartu, onda treba da uloži reklamaciju (služba za reklamaciju radi radnim danima od 7 do 20 časova, dok subotom prima stranke od 7 do 14 časova), i ukoliko se utvrdi da je greška nastala zbog uvođenja novog karaktera, onda će se reklamacija prihvatiti.