DOKUMENTI

POČELO IZDAVANJE INVALIDSKIH PARKING KARATA ZA 2014. GODINU PDF Štampa El. pošta
Ocena korisnika: / 0
LošeNajbolje 

POČELO IZDAVANJE INVALIDSKIH PARKING KARATA ZA 2014. GODINU

JKP "Parking" počeo je sa izdavanjem invalidskih parking karata za ovu kalendarsku godinu.

Zamena starih za nove  invalidske kartice vršiće se  do kraja februara, u prostorijama JKP "Parking" Subotica u Ulici Đure Đakovića 23/II, kako bi svi korisnici imali dovoljno vremena za preuzimanje novih. Podnosiocu zahteva se može izdati najviše jedna povlašćena invalidska parking karta koju može koristiti isključivo za vozilo za koje je ona izdata.

Kao i prethodnih godina, povlašćena invalidska kartica je BESPLATNA, nema vremensko ograničenje  i univerzalna je, odnosno važi na teritoriji cele Srbije, na mestima obeleženim za parkiranje invalida. U Subotici invalidska parking karta važi na svim parkiralištima na kojima JKP "Parking" vrši naplatu, i to na mestima obeleženim za parkiranje invalida.

Svi korisnici koji su do sada imali invalidske kartice potrebno je da, prilikom preuzimanja novih, ponesu sa sobom staru invalidsku karticu,  fotokopiju lične karte i  fotokopiju saobraćajne dozvole.

 

Sve detaljnije informacije o  dokumentaciji potrebnoj za izdavanje novih invalidskih parking karata građani  mogu dobiti putem kontakt  telefona  694-200, ili na sajtu preduzeća www.suparking.rs.

 
 
Subotica

VESTI IZ ARHIVE

Nove registarske oznake

Neće biti većih problema

Kao što su građani već obavešteni od 01.01.2011 se primenjuju nove registarske oznake, koje sadrže specijalne karaktere Š,Ć,Č,Ž i Đ. Informacioni sistem koji funkcioniše u Subotici, a radi se o SMS4Parking sistemu, omogućava svim korisnicima, koji u svojim reg oznakama imaju specijalne karaktere, da izvrše plaćanje parkiranja.

Karakteri Š,Ć,Č,Ž i Đ postojali su i do sada kao prihvatljivi za slanje m-Parking zahteva i do sada nije bilo nekih većih problema. Korisnici koji u svom telefonu imaju navedene znakove, mogu da ih šalju kao Š,Ć,Č,Ž i Đ ili kao C, C, Z, S, i D sistem ih prihvata, stim da kontrolori uvek prvo proveravaju ispravnu registarsku oznaku, tj sa posebnim karakterima. Ukoliko kojim slučajem korisnik usluge parkiranja i pored poslate poruke, dobije doplatnu kartu, onda treba da uloži reklamaciju (služba za reklamaciju radi radnim danima od 7 do 20 časova, dok subotom prima stranke od 7 do 14 časova), i ukoliko se utvrdi da je greška nastala zbog uvođenja novog karaktera, onda će se reklamacija prihvatiti.