Karte se izdaju isključivo na šalteru JKP "Parkinga" -a !!!!

PPK - Povlašćena parking karta

Preduzeće izdaje povlašćenu parking kartu koju korisnik može da upotrebi (koristi) isključivo za vozilo za koje je karta izdata.

- Fizička lica

1. Fotokopija lične karte (orginal na uvid)
2. Saobraćajna dozvola za vozilo registrovano na fizičko lice - original na uvid + fotokpojia.

Pretplate

Pretplatna karta se izdaje za Fizička i Pravna lica na registrovano vozilo (i na više).

Tipovi pretplata sa cenama

Koji dokumenti su potrebni za Pretplatu?

- Pravna lica

1. PIB - original na uvid + fotokopija
2. Saobraćajna dozvola za vozilo registrovano na pravno lice - original na uvid + fotokpojia.

- Fizička lica

1. Lična karta na uvid
2. Saobraćajna dozvola za vozilo registrovano na fizičko lice - original na uvid + fotokopjia.

Rezervisani parkinzi

Preduzeće po zahtevu pravnog lica ili preduzetnika može izdati odobrenje za rezervaciju parking mesta na javnom parkiralištu za najviše tri vozila u vlasništvu u zavisnosti od raspoloživih kapaciteta.
Cenovnik

PPK za Lice sa posebnim potrebama

PPK za Lice sa posebnim potrebama (nalepnice) se izdaju isključivo u zgradi JKP "Parkinga". Parkiranje je BESPLATNO za jedno vozilo obeleženim nalepnicom.
Kontakt osoba za izdavanje nalepnice: Laslo Kerekeš

Depo - dostavljanje vozila

Naplata naknade se vrši pre izdavanja vozila!
Intervencija "Pauk"-a sa odnošenjem nepropisno parkiranog vozila se vrši po nalogu komunalne inspekcije odnosno MUP-a na lokaciju tzv. "Autodepo"-a i čuva se u trajanju do 24,00 sata. Započeta intervencija se naplaćuje, kada je vozilo prikačeno na uređaj za podizanje, a nije odneto sa lice mesta. Cenovnik

Službena vozila

Vozila hitne medicinske pomoći, policije, vojske Srbije, vatrogasne službe i vozila javnih komunalnih preduzeća ne pllćaju uslugu parkiranja za vreme interventnih akcija.

 
 
Subotica

VESTI IZ ARHIVE

Važno je znati!


Važno je znati!

Prilikom plaćanja parkinga preko mobilnog telefona putem SMS-a bitno je istaći da se može poslati i više poruka odjednom - npr. u crvenoj zoni dve poruke jedan za drugim, ali u ovom slučaju korisnik mora da sačeka odgovor na prethodnu SMS poruku i tek nakon toga treba da pošalje drugu poruku (na ovaj način je plaćeno dva sata odjednom) stim da mora da sačeka odgovor i na drugi SMS, pa tek nakon 5-6 minuta sme da isključi telefon. Isto to se može uraditi i u žutoj zoni stim da ovde nema vremenskog ograničenja.

Vrlo često građani dobijaju poruku da sistem nije u funkciji, to znači da kod mobilnog operatera nešto nije u redu, a ne u sistemu kontrole JKP "Parking"-a.U proteklom periodu 3 puta je bio sistem Parkinga van funkcije, jednom svega 15 minuta a dva puta po sat vremena. U slučaju da mobilni operater ne odgovori u roku od 5 minuta, onda je poželjno - zbog izbegavanja neprijatnosti - da se postavi karta za parkiranje. Najbolje je da svako u rezervi ima nekoliko kartica pa kad se desi nešto neplanirano - navedeni slučaj - onda su one pri ruci.

Pored SMS-a korisnik uslugu parkiranja može platiti i kartom za parkiranje, koja se u Subotici prodaje u 65 kioska. Rukovodstvo JKP "Parking"-a planira uvoćnje dnevnih karata - kao i u Segedinu - koja bi se odnosila na žutu i na plavu zonu, na crveno ne, jer je tamo na snazi vremensko ograničenje. Ovo bi se obavljalo isključivo u sistemu parking karata.

Ako građanin dobije doplatnu kartu nema potrebe da se raspravlja sa kontrolorom, već treba da se u roku od 8 dana obrati odeljenju za reklamacije (Đure Đakovića 23 drugi sprat). Na šalteru treba ispuniti zahtev za reklamaciju, koju tročlana komisija razmatra i donosi odgovarajuću odluku. Obaveštenje o odluci korisnik dobija preko telefona (pozove Odelenje za reklamaciju) kao i pismenim putem.