Karte se izdaju isključivo na šalteru JKP "Parkinga" -a !!!!

PPK - Povlašćena parking karta

Preduzeće izdaje povlašćenu parking kartu koju korisnik može da upotrebi (koristi) isključivo za vozilo za koje je karta izdata.

- Fizička lica

1. Fotokopija lične karte (orginal na uvid)
2. Saobraćajna dozvola za vozilo registrovano na fizičko lice - original na uvid + fotokpojia.

Pretplate

Pretplatna karta se izdaje za Fizička i Pravna lica na registrovano vozilo (i na više).

Tipovi pretplata sa cenama

Koji dokumenti su potrebni za Pretplatu?

- Pravna lica

1. PIB - original na uvid + fotokopija
2. Saobraćajna dozvola za vozilo registrovano na pravno lice - original na uvid + fotokpojia.

- Fizička lica

1. Lična karta na uvid
2. Saobraćajna dozvola za vozilo registrovano na fizičko lice - original na uvid + fotokopjia.

Rezervisani parkinzi

Preduzeće po zahtevu pravnog lica ili preduzetnika može izdati odobrenje za rezervaciju parking mesta na javnom parkiralištu za najviše tri vozila u vlasništvu u zavisnosti od raspoloživih kapaciteta.
Cenovnik

PPK za Lice sa posebnim potrebama

PPK za Lice sa posebnim potrebama (nalepnice) se izdaju isključivo u zgradi JKP "Parkinga". Parkiranje je BESPLATNO za jedno vozilo obeleženim nalepnicom.
Kontakt osoba za izdavanje nalepnice: Laslo Kerekeš

Depo - dostavljanje vozila

Naplata naknade se vrši pre izdavanja vozila!
Intervencija "Pauk"-a sa odnošenjem nepropisno parkiranog vozila se vrši po nalogu komunalne inspekcije odnosno MUP-a na lokaciju tzv. "Autodepo"-a i čuva se u trajanju do 24,00 sata. Započeta intervencija se naplaćuje, kada je vozilo prikačeno na uređaj za podizanje, a nije odneto sa lice mesta. Cenovnik

Službena vozila

Vozila hitne medicinske pomoći, policije, vojske Srbije, vatrogasne službe i vozila javnih komunalnih preduzeća ne pllćaju uslugu parkiranja za vreme interventnih akcija.

 
 
Subotica

VESTI IZ ARHIVE

Najčešće greške


Najčešće greške kod plaćanja parkinga su:

- SMS poruke su poslate bez oznake grada.
- Umesto slova O u poruci kucana je 0 (nula) i obrnuto.
- Permutacija brojeva registracije.
- Pogrešno tumačenje 15 minuta, građani smatraju da i nakon isteka jednog sata (plaćenog) ponovo imaju 15 minuta, umesto tolerisanih 5 minuta.
- Građani smatraju da prilikom vraćanja više puta tokom dana u istu zonu parkiranja, svaki put im stoji na raspolaganju početnih 15 minuta, što nije tačno jer samo kod promene zone imaju pravo na 15 minuta, jednom tokom dana.
- U crvenoj zoni ne obraćaju pažnju na vremensko ograničenje (max. 120 minuta).
- Ne gledaju saobraćajni znak (tablu koja označava zonu parkiranja) - gde su navedene sve neophodne informacije - zona parkiranja počinje iza table.
- Plate za jednu zonu a parkiraju u drugoj.
- Plate za zelenu zonu (karta za jednokratno parkiranje) a parkiraju u žutoj ili crvenoj zoni misleći da ih sistem neće primetiti.
- Ne sačekaju odgovor mobilnog operatera, ISKLJUČE telefon zbog toga je poruka stornirana u sistemu.
- Koriste blanko kartu za parkiranje.
- Ne čitaju - ne obraćaju pažnju - uputstvo na poleđini karte za parkiranje.
- Kartu za parkiranje ne stavljaju na vidno mesto - ili je pokriju da se ne može očitati seriski broj i vreme parkiranja.
- Pogrešno ispune ili je ispune grafitnom olovkom, ili koriste piši briši olovku - ne znajući da se seriski broj kartice može samo jednom koristiti, ako se više puta želi upotrebiti ista karta, sistem to prepoznaje i sledi doplatna karta.
- Stavljaju u džep kupljenu i ispunjenu kartu za parkiranje.
- Pretplatne karte važe samo za zonu za koju je ona kupljena.
- Preplatnici ne obraćaju pažnju na vreme isteka karte.