Od prvog jula manji broj zona PDF Štampa El. pošta
Ocena korisnika: / 1
LošeNajbolje 
Tuesday, 14 June 2011 08:56

PONOVO MANJI BROJ ZONA U GRADU

Delimična korekcija cena

 

 

JKP "Parking" obaveštava građane da od prvog jula menja cene svojih usluga. Korekcija je odobrena od strane Gradonačelnika Subotice.

Od 01.07. 2011. godine u crvenoj zoni sat parkiranja košta 37,00, u žutoj 28,00, a u plavoj 19,40 dinara, dok se karta na parkingu oko "Buvljaka" nije menjala i ostala je 78,00 dinara.

Najveća novina u ovom cenovniku JKP "Parkinga" je da će se pored dnevnih karata za parkiranje, koji će se prodavati u kioscima za novine, ona će se moći uskoro kupiti i putem SMS-a. Dnevna karta u crvenoj košta 300,00 dinara - bez vremenskog ograničenja, a 190,80 dinara u žutoj i plavoj zoni.

Nova cena doplatne karte je 1000,00 dinara.

Korekcijom cena nije obuhvaćen rad "Pauka". Cene su ostale iste, to znači da intervencija iznosi 3522,54 a započeta intervencija 1760,76 dinara.

Parking karte kupljene po staroj ceni važe do 31.07.2011. godine, ali iste mogu se uz doplatu zameniti za nove.

Parking karte, za ukinute zone (narandžasta, bela i ljubičasta) mogu se zameniti do kraja jula.

Poslednje ažurirano ( Friday, 11 November 2011 12:49 )
 
 
Subotica

VESTI IZ ARHIVE

Nove registarske oznake

Neće biti većih problema

Kao što su građani već obavešteni od 01.01.2011 se primenjuju nove registarske oznake, koje sadrže specijalne karaktere Š,Ć,Č,Ž i Đ. Informacioni sistem koji funkcioniše u Subotici, a radi se o SMS4Parking sistemu, omogućava svim korisnicima, koji u svojim reg oznakama imaju specijalne karaktere, da izvrše plaćanje parkiranja.

Karakteri Š,Ć,Č,Ž i Đ postojali su i do sada kao prihvatljivi za slanje m-Parking zahteva i do sada nije bilo nekih većih problema. Korisnici koji u svom telefonu imaju navedene znakove, mogu da ih šalju kao Š,Ć,Č,Ž i Đ ili kao C, C, Z, S, i D sistem ih prihvata, stim da kontrolori uvek prvo proveravaju ispravnu registarsku oznaku, tj sa posebnim karakterima. Ukoliko kojim slučajem korisnik usluge parkiranja i pored poslate poruke, dobije doplatnu kartu, onda treba da uloži reklamaciju (služba za reklamaciju radi radnim danima od 7 do 20 časova, dok subotom prima stranke od 7 do 14 časova), i ukoliko se utvrdi da je greška nastala zbog uvođenja novog karaktera, onda će se reklamacija prihvatiti.