Najčešće greške kod plaćanja parkinga su:
- SMS poruke su poslate bez oznake grada. - Umesto slova O u poruci kucana je 0 (nula) i obrnuto. - Permutacija brojeva registracije. - Pogrešno tumačenje 15 minuta, građani smatraju da i nakon isteka jednog sata (plaćenog) ponovo imaju 15 minuta, umesto tolerisanih 5 minuta. - Građani smatraju da prilikom vraćanja više puta tokom dana u istu zonu parkiranja, svaki put im stoji na raspolaganju početnih 15 minuta, što nije tačno jer samo kod promene zone imaju pravo na 15 minuta, jednom tokom dana. - U crvenoj zoni ne obraćaju pažnju na vremensko ograničenje (max. 120 minuta). - Ne gledaju saobraćajni znak (tablu koja označava zonu parkiranja) - gde su navedene sve neophodne informacije - zona parkiranja počinje iza table. - Plate za jednu zonu a parkiraju u drugoj. - Plate za zelenu zonu (karta za jednokratno parkiranje) a parkiraju u žutoj ili crvenoj zoni misleći da ih sistem neće primetiti. - Ne sačekaju odgovor mobilnog operatera, ISKLJUČE telefon zbog toga je poruka stornirana u sistemu. - Koriste blanko kartu za parkiranje. - Ne čitaju - ne obraćaju pažnju - uputstvo na poleđini karte za parkiranje. - Kartu za parkiranje ne stavljaju na vidno mesto - ili je pokriju da se ne može očitati seriski broj i vreme parkiranja. - Pogrešno ispune ili je ispune grafitnom olovkom, ili koriste piši briši olovku - ne znajući da se seriski broj kartice može samo jednom koristiti, ako se više puta želi upotrebiti ista karta, sistem to prepoznaje i sledi doplatna karta. - Stavljaju u džep kupljenu i ispunjenu kartu za parkiranje. - Pretplatne karte važe samo za zonu za koju je ona kupljena. - Preplatnici ne obraćaju pažnju na vreme isteka karte. |