POMOĆ NARODNOJ KUHINJI CRVENOG KRSTA PDF Štampa El. pošta
Ocena korisnika: / 1
LošeNajbolje 
Friday, 11 November 2011 13:05

Dnevni topli obrok najugroženijima

JKP "Parking" je  u sredu, 09.11.2011. godine, u 11,00 časova, u dvorištu Crvenog krsta uručilo donaciju Crvenom krstu u Subotici.

Predstavnici  preduzeća su za potrebe naših materijalno najugroženijih sugrađana koji koriste usluge Narodne kuhinje dopremili najneophodnije namirnice kao što su ulje, brašno, šećer, so, krompir, pasulj, kupus, šargarepu i testenine.

JKP "Parking" ovom akcijom želi da pomogne ne samo Crveni krst nego i sve naše sugrađane koji jedino  na ovaj način dolaze do dnevnog toplog obroka. Na žalost, sve više je korisnika Narodne kuhinje kojima je ovo jedini obrok u toku dana, a potrebe za većim brojem obroka suznatno veće. Zato ćemo mi ovakve akcije nastaviti, u skladu sa svojim mogućnostima, i u narednom periodu.

 

 

 

 
 
Subotica

VESTI IZ ARHIVE

Nove registarske oznake

Neće biti većih problema

Kao što su građani već obavešteni od 01.01.2011 se primenjuju nove registarske oznake, koje sadrže specijalne karaktere Š,Ć,Č,Ž i Đ. Informacioni sistem koji funkcioniše u Subotici, a radi se o SMS4Parking sistemu, omogućava svim korisnicima, koji u svojim reg oznakama imaju specijalne karaktere, da izvrše plaćanje parkiranja.

Karakteri Š,Ć,Č,Ž i Đ postojali su i do sada kao prihvatljivi za slanje m-Parking zahteva i do sada nije bilo nekih većih problema. Korisnici koji u svom telefonu imaju navedene znakove, mogu da ih šalju kao Š,Ć,Č,Ž i Đ ili kao C, C, Z, S, i D sistem ih prihvata, stim da kontrolori uvek prvo proveravaju ispravnu registarsku oznaku, tj sa posebnim karakterima. Ukoliko kojim slučajem korisnik usluge parkiranja i pored poslate poruke, dobije doplatnu kartu, onda treba da uloži reklamaciju (služba za reklamaciju radi radnim danima od 7 do 20 časova, dok subotom prima stranke od 7 do 14 časova), i ukoliko se utvrdi da je greška nastala zbog uvođenja novog karaktera, onda će se reklamacija prihvatiti.