Počinje druga sezona Su Bike-a servisa PDF Štampa El. pošta
Ocena korisnika: / 1
LošeNajbolje 

Počinje druga sezona Su Bike-a servisa

 

Druga sezona "Su Bike" sistema za rentiranje gradskih bicikala počinje u ponedeljak  15. aprila 2013. godine. Svi koji koriste ovaj servis moći će, kao i prethodne sezone, da iznajme bicikle na nekoj od četiri postojeće stanice: na parkingu iza Otvorenog univerziteta, na stanici kod "Male gostione" na Paliću, u Dudovoj šumi kod Hale spotova i na stanici kod Bazena na Prozivci. Princip funkcionisanja servisa u odnosu na proteklu sezonu neće se menjati, a  nema izmena ni u pogledu radnog vremena i cena. Iznajmljivanje bicikala na sat vremena i ove sezone biće  20 dinara, a cena dnevnog iznajmljivanja ostaće 100 dinara. Cena izrade kartice je ostala ista, a to je 500 dinara. Jedina izmena  je da će se čip kartice ubuduće izdavati samo na blagajni preduzeća, u ulici Đure Đakovića 23/II.  

          Do kraja sezone planira se otvaranje još jedne "Su Bike" stanice, i to  u Malom Bajmoku, u neposrednoj blizini Buvljaka.

 

 
 
Subotica

VESTI IZ ARHIVE

Važno je znati!


Važno je znati!

Prilikom plaćanja parkinga preko mobilnog telefona putem SMS-a bitno je istaći da se može poslati i više poruka odjednom - npr. u crvenoj zoni dve poruke jedan za drugim, ali u ovom slučaju korisnik mora da sačeka odgovor na prethodnu SMS poruku i tek nakon toga treba da pošalje drugu poruku (na ovaj način je plaćeno dva sata odjednom) stim da mora da sačeka odgovor i na drugi SMS, pa tek nakon 5-6 minuta sme da isključi telefon. Isto to se može uraditi i u žutoj zoni stim da ovde nema vremenskog ograničenja.

Vrlo često građani dobijaju poruku da sistem nije u funkciji, to znači da kod mobilnog operatera nešto nije u redu, a ne u sistemu kontrole JKP "Parking"-a.U proteklom periodu 3 puta je bio sistem Parkinga van funkcije, jednom svega 15 minuta a dva puta po sat vremena. U slučaju da mobilni operater ne odgovori u roku od 5 minuta, onda je poželjno - zbog izbegavanja neprijatnosti - da se postavi karta za parkiranje. Najbolje je da svako u rezervi ima nekoliko kartica pa kad se desi nešto neplanirano - navedeni slučaj - onda su one pri ruci.

Pored SMS-a korisnik uslugu parkiranja može platiti i kartom za parkiranje, koja se u Subotici prodaje u 65 kioska. Rukovodstvo JKP "Parking"-a planira uvoćnje dnevnih karata - kao i u Segedinu - koja bi se odnosila na žutu i na plavu zonu, na crveno ne, jer je tamo na snazi vremensko ograničenje. Ovo bi se obavljalo isključivo u sistemu parking karata.

Ako građanin dobije doplatnu kartu nema potrebe da se raspravlja sa kontrolorom, već treba da se u roku od 8 dana obrati odeljenju za reklamacije (Đure Đakovića 23 drugi sprat). Na šalteru treba ispuniti zahtev za reklamaciju, koju tročlana komisija razmatra i donosi odgovarajuću odluku. Obaveštenje o odluci korisnik dobija preko telefona (pozove Odelenje za reklamaciju) kao i pismenim putem.