DOKUMENTI

RADNO VREME TOKOM PRAZNIKA PDF Štampa El. pošta
Ocena korisnika: / 2
LošeNajbolje 

RADNO VREME TOKOM PRAZNIKA

 

Javno komunalno preduzeće "Parking" u vreme prvomajskih i uskršnjih praznika,  u periodu od 1. do 5. maja naplatu i kontrolu parkiranja vršiće samo na Buvljaku, u 3. zoni, i na Zatvorenom parkingu kod Mlečne pijace, po skraćenom režimu od 7 - 13 časova.

U ponedeljak, 6. maja, nema naplate parkiranja na celom zoniranom području grada.

Reklamacije i blagajna Preduzeća neće raditi tokom praznika, od 1 - 6. maja.

"Su Bike"  stanice za iznajmljivanje bicikala koje su automatske (na Prozivci, u Dudovoj šumi i na Paliću)  tokom praznika radiće po ustaljenom režimu od 7 - 20 časova, osim poluatomatske stanice kod Otvorenog univerziteta koja će u vreme praznika raditi po skraćenom režimu od 7 - 13 časova. U ponedeljak, 6. maja, "Su Bike"  stanica kod Otvorenog univerziteta biće zatvorena, pa će građani tog dana moći da koriste bicikle sa preostale tri stanice, a novi korisnici moći će da se registruju nakon praznika.
              Redovna kontrola i naplata parkiranja, kao i registracija korisnika "Su Bike" počinje u utorak 07. maja 2013 godine.

 
 
Subotica

VESTI IZ ARHIVE

Nove registarske oznake

Neće biti većih problema

Kao što su građani već obavešteni od 01.01.2011 se primenjuju nove registarske oznake, koje sadrže specijalne karaktere Š,Ć,Č,Ž i Đ. Informacioni sistem koji funkcioniše u Subotici, a radi se o SMS4Parking sistemu, omogućava svim korisnicima, koji u svojim reg oznakama imaju specijalne karaktere, da izvrše plaćanje parkiranja.

Karakteri Š,Ć,Č,Ž i Đ postojali su i do sada kao prihvatljivi za slanje m-Parking zahteva i do sada nije bilo nekih većih problema. Korisnici koji u svom telefonu imaju navedene znakove, mogu da ih šalju kao Š,Ć,Č,Ž i Đ ili kao C, C, Z, S, i D sistem ih prihvata, stim da kontrolori uvek prvo proveravaju ispravnu registarsku oznaku, tj sa posebnim karakterima. Ukoliko kojim slučajem korisnik usluge parkiranja i pored poslate poruke, dobije doplatnu kartu, onda treba da uloži reklamaciju (služba za reklamaciju radi radnim danima od 7 do 20 časova, dok subotom prima stranke od 7 do 14 časova), i ukoliko se utvrdi da je greška nastala zbog uvođenja novog karaktera, onda će se reklamacija prihvatiti.