DOKUMENTI

Nove registarske oznake PDF Štampa El. pošta
Ocena korisnika: / 2
LošeNajbolje 

Neće biti većih problema

Kao što su graNove registarske oznakeđani već obavešteni od 01.01.2011 se primenjuju nove registarske oznake, koje sadrže specijalne karaktere Š,Ć,Č,Ž i Đ. Informacioni sistem koji funkcioniše u Subotici, a radi se o SMS4Parking sistemu, omogućava svim korisnicima, koji u svojim reg oznakama imaju specijalne karaktere, da izvrše plaćanje parkiranja.

Karakteri Š,Ć,Č,Ž i Đ postojali su i do sada kao prihvatljivi za slanje m-Parking zahteva i do sada nije bilo nekih većih problema. Korisnici koji u svom telefonu imaju navedene znakove, mogu da ih šalju kao Š,Ć,Č,Ž i Đ ili kao C, C, Z, S, i D sistem ih prihvata, stim da kontrolori uvek prvo proveravaju ispravnu registarsku oznaku, tj sa posebnim karakterima. Ukoliko kojim slučajem korisnik usluge parkiranja i pored poslate poruke, dobije doplatnu kartu, onda treba da uloži reklamaciju (služba za reklamaciju radi radnim danima od 7 do 20 časova, dok subotom prima stranke od 7 do 14 časova), i ukoliko se utvrdi da je greška nastala zbog uvođenja novog karaktera, onda će se reklamacija prihvatiti.
 
 
Subotica

VESTI IZ ARHIVE

Subotica domaćin članicama Udruženja parkirališta Srbije

Subotica domaćin članicama Udruženja parkirališta Srbije 

 

 

U organiciji JKP "Parking"  Subotica je juče, 26.septembra, bila  domaćin članovima Upravnog odbora Udruženja parkirališta Srbije, skupa na kome učestvuju sva preduzeća koja se bave organizovanjem parkiranja u gradovima Republike Srbije.

Na sastanku se raspravljalo, između ostalog, i o povećanju PDV-a i uticaju koji će ta odluka imati na cene svih komunalnih usluga, kao i o tekućim problemima sa kojima se članice ovog Udruženja susreću kako bi ostvarivanje komunalnog reda bilo podignuto na viši i kvalitetniji nivo.

Pozdravljajući članove Upravnog odbora Udruženja parkirališta Srbije, direktor subotičkog "Parkinga" Milorad Slijepčević rekao je  da "Parking" u Subotici konstantno radi na unapređenju svoje delatnosti uvodeći, između ostalog, i  nove usluge u svoje poslovanje. -"Tu,  pre svega, mislim na značajne projekte koji podrazumevaju i alternativne vidove saobraćaja, što u značajnoj meri  doprinosi podizanju kvaliteta komunalnih usluga u gradu. Ono što bih  istakao je spremnost subotičkog "Parkinga" da, kao član Udruženja parkirališta Srbije, svoja iskustva u poslovanju i inovacijama prenesemo drugim gradovima."

Aleksandar Pilja, direktor JKP "Parking servis Sombor" istakao je da je Udruženje parkirališta Srbije ispunilo svoju funkciju kada je u pitanju zaštita interesa svih članica. "Naš cilj je da efikasnost poslovanja podignemo na viši nivo i da se na najbolji način suočimo sa rešavanjem tekućih problema u poslovanju, a tu pre svega mislim na nove mere fiskalne politike, kako bi što efikasnije mogli da ih implementiramo u praksi" - rekao je Pilja.

Radenko Vuković, predsednik UO Udruženja koje  ima 27 članica i osnovni zadatak  da obezbedi lagodniju i kvalitetniju uslugu svih pojedinačnih članica koju pružaju u svojim gradovima, istakao je da je parkiranje  postalo ozbiljan problem, kako Beograda, tako i svakog grada u Srbiji. "Rešavanje problema parkiranja je ozbiljan segment rešavanja saobraćajnih problema, i u tom smislu uvođenje komunalnog reda u oblasti parkiranja je od velikog značaja i za lokalne samouprave" rekao je Vuković i dodao da je Udruženje učestvovalo u izradi Zakona o bezbednosti saobraćaja i Zakona o komunalnim delatnostima, te da je svojim učešćem i amandmanima uspelo da obezbedi lagodnije funkcionisanje i bolje rezultate u poslovanju.