Najčešće greške PDF Štampa El. pošta
Ocena korisnika: / 1
LošeNajbolje 
Tuesday, 19 February 2008 08:57


Najčešće greške kod plaćanja parkinga su:

- SMS poruke su poslate bez oznake grada.
- Umesto slova O u poruci kucana je 0 (nula) i obrnuto.
- Permutacija brojeva registracije.
- Pogrešno tumačenje 15 minuta, građani smatraju da i nakon isteka jednog sata (plaćenog) ponovo imaju 15 minuta, umesto tolerisanih 5 minuta.
- Građani smatraju da prilikom vraćanja više puta tokom dana u istu zonu parkiranja, svaki put im stoji na raspolaganju početnih 15 minuta, što nije tačno jer samo kod promene zone imaju pravo na 15 minuta, jednom tokom dana.
- U crvenoj zoni ne obraćaju pažnju na vremensko ograničenje (max. 120 minuta).
- Ne gledaju saobraćajni znak (tablu koja označava zonu parkiranja) - gde su navedene sve neophodne informacije - zona parkiranja počinje iza table.
- Plate za jednu zonu a parkiraju u drugoj.
- Plate za zelenu zonu (karta za jednokratno parkiranje) a parkiraju u žutoj ili crvenoj zoni misleći da ih sistem neće primetiti.
- Ne sačekaju odgovor mobilnog operatera, ISKLJUČE telefon zbog toga je poruka stornirana u sistemu.
- Koriste blanko kartu za parkiranje.
- Ne čitaju - ne obraćaju pažnju - uputstvo na poleđini karte za parkiranje.
- Kartu za parkiranje ne stavljaju na vidno mesto - ili je pokriju da se ne može očitati seriski broj i vreme parkiranja.
- Pogrešno ispune ili je ispune grafitnom olovkom, ili koriste piši briši olovku - ne znajući da se seriski broj kartice može samo jednom koristiti, ako se više puta želi upotrebiti ista karta, sistem to prepoznaje i sledi doplatna karta.
- Stavljaju u džep kupljenu i ispunjenu kartu za parkiranje.
- Pretplatne karte važe samo za zonu za koju je ona kupljena.
- Preplatnici ne obraćaju pažnju na vreme isteka karte.
 
 
Subotica

VESTI IZ ARHIVE

Subotica domaćin članicama Udruženja parkirališta Srbije

Subotica domaćin članicama Udruženja parkirališta Srbije 

 

 

U organiciji JKP "Parking"  Subotica je juče, 26.septembra, bila  domaćin članovima Upravnog odbora Udruženja parkirališta Srbije, skupa na kome učestvuju sva preduzeća koja se bave organizovanjem parkiranja u gradovima Republike Srbije.

Na sastanku se raspravljalo, između ostalog, i o povećanju PDV-a i uticaju koji će ta odluka imati na cene svih komunalnih usluga, kao i o tekućim problemima sa kojima se članice ovog Udruženja susreću kako bi ostvarivanje komunalnog reda bilo podignuto na viši i kvalitetniji nivo.

Pozdravljajući članove Upravnog odbora Udruženja parkirališta Srbije, direktor subotičkog "Parkinga" Milorad Slijepčević rekao je  da "Parking" u Subotici konstantno radi na unapređenju svoje delatnosti uvodeći, između ostalog, i  nove usluge u svoje poslovanje. -"Tu,  pre svega, mislim na značajne projekte koji podrazumevaju i alternativne vidove saobraćaja, što u značajnoj meri  doprinosi podizanju kvaliteta komunalnih usluga u gradu. Ono što bih  istakao je spremnost subotičkog "Parkinga" da, kao član Udruženja parkirališta Srbije, svoja iskustva u poslovanju i inovacijama prenesemo drugim gradovima."

Aleksandar Pilja, direktor JKP "Parking servis Sombor" istakao je da je Udruženje parkirališta Srbije ispunilo svoju funkciju kada je u pitanju zaštita interesa svih članica. "Naš cilj je da efikasnost poslovanja podignemo na viši nivo i da se na najbolji način suočimo sa rešavanjem tekućih problema u poslovanju, a tu pre svega mislim na nove mere fiskalne politike, kako bi što efikasnije mogli da ih implementiramo u praksi" - rekao je Pilja.

Radenko Vuković, predsednik UO Udruženja koje  ima 27 članica i osnovni zadatak  da obezbedi lagodniju i kvalitetniju uslugu svih pojedinačnih članica koju pružaju u svojim gradovima, istakao je da je parkiranje  postalo ozbiljan problem, kako Beograda, tako i svakog grada u Srbiji. "Rešavanje problema parkiranja je ozbiljan segment rešavanja saobraćajnih problema, i u tom smislu uvođenje komunalnog reda u oblasti parkiranja je od velikog značaja i za lokalne samouprave" rekao je Vuković i dodao da je Udruženje učestvovalo u izradi Zakona o bezbednosti saobraćaja i Zakona o komunalnim delatnostima, te da je svojim učešćem i amandmanima uspelo da obezbedi lagodnije funkcionisanje i bolje rezultate u poslovanju.