Najčešće greške PDF Štampa El. pošta
Ocena korisnika: / 1
LošeNajbolje 
Tuesday, 19 February 2008 08:57


Najčešće greške kod plaćanja parkinga su:

- SMS poruke su poslate bez oznake grada.
- Umesto slova O u poruci kucana je 0 (nula) i obrnuto.
- Permutacija brojeva registracije.
- Pogrešno tumačenje 15 minuta, građani smatraju da i nakon isteka jednog sata (plaćenog) ponovo imaju 15 minuta, umesto tolerisanih 5 minuta.
- Građani smatraju da prilikom vraćanja više puta tokom dana u istu zonu parkiranja, svaki put im stoji na raspolaganju početnih 15 minuta, što nije tačno jer samo kod promene zone imaju pravo na 15 minuta, jednom tokom dana.
- U crvenoj zoni ne obraćaju pažnju na vremensko ograničenje (max. 120 minuta).
- Ne gledaju saobraćajni znak (tablu koja označava zonu parkiranja) - gde su navedene sve neophodne informacije - zona parkiranja počinje iza table.
- Plate za jednu zonu a parkiraju u drugoj.
- Plate za zelenu zonu (karta za jednokratno parkiranje) a parkiraju u žutoj ili crvenoj zoni misleći da ih sistem neće primetiti.
- Ne sačekaju odgovor mobilnog operatera, ISKLJUČE telefon zbog toga je poruka stornirana u sistemu.
- Koriste blanko kartu za parkiranje.
- Ne čitaju - ne obraćaju pažnju - uputstvo na poleđini karte za parkiranje.
- Kartu za parkiranje ne stavljaju na vidno mesto - ili je pokriju da se ne može očitati seriski broj i vreme parkiranja.
- Pogrešno ispune ili je ispune grafitnom olovkom, ili koriste piši briši olovku - ne znajući da se seriski broj kartice može samo jednom koristiti, ako se više puta želi upotrebiti ista karta, sistem to prepoznaje i sledi doplatna karta.
- Stavljaju u džep kupljenu i ispunjenu kartu za parkiranje.
- Pretplatne karte važe samo za zonu za koju je ona kupljena.
- Preplatnici ne obraćaju pažnju na vreme isteka karte.
 
 
Subotica

VESTI IZ ARHIVE

POMOĆ NARODNOJ KUHINJI CRVENOG KRSTA

Dnevni topli obrok najugroženijima

JKP "Parking" je  u sredu, 09.11.2011. godine, u 11,00 časova, u dvorištu Crvenog krsta uručilo donaciju Crvenom krstu u Subotici.

Predstavnici  preduzeća su za potrebe naših materijalno najugroženijih sugrađana koji koriste usluge Narodne kuhinje dopremili najneophodnije namirnice kao što su ulje, brašno, šećer, so, krompir, pasulj, kupus, šargarepu i testenine.

JKP "Parking" ovom akcijom želi da pomogne ne samo Crveni krst nego i sve naše sugrađane koji jedino  na ovaj način dolaze do dnevnog toplog obroka. Na žalost, sve više je korisnika Narodne kuhinje kojima je ovo jedini obrok u toku dana, a potrebe za većim brojem obroka suznatno veće. Zato ćemo mi ovakve akcije nastaviti, u skladu sa svojim mogućnostima, i u narednom periodu.