ZIMSKA UNIFORMA - JN MV D 7 - 16 PDF Štampa El. pošta
Thursday, 13 October 2016 12:27

POZIV ZA JN MV D 7-16

KONKURSNA DOKUMENTACIJA - JN MV D 7-16  

ODLUKA O DODELI UGOVORA JN MV D 7-16 

OBAVEŠTENJE O ZAKLJUČENOM UGOVORU 

Poslednje ažurirano ( Tuesday, 25 October 2016 08:25 )
 
 
Subotica

VESTI IZ ARHIVE

Važno je znati!


Važno je znati!

Prilikom plaćanja parkinga preko mobilnog telefona putem SMS-a bitno je istaći da se može poslati i više poruka odjednom - npr. u crvenoj zoni dve poruke jedan za drugim, ali u ovom slučaju korisnik mora da sačeka odgovor na prethodnu SMS poruku i tek nakon toga treba da pošalje drugu poruku (na ovaj način je plaćeno dva sata odjednom) stim da mora da sačeka odgovor i na drugi SMS, pa tek nakon 5-6 minuta sme da isključi telefon. Isto to se može uraditi i u žutoj zoni stim da ovde nema vremenskog ograničenja.

Vrlo često građani dobijaju poruku da sistem nije u funkciji, to znači da kod mobilnog operatera nešto nije u redu, a ne u sistemu kontrole JKP "Parking"-a.U proteklom periodu 3 puta je bio sistem Parkinga van funkcije, jednom svega 15 minuta a dva puta po sat vremena. U slučaju da mobilni operater ne odgovori u roku od 5 minuta, onda je poželjno - zbog izbegavanja neprijatnosti - da se postavi karta za parkiranje. Najbolje je da svako u rezervi ima nekoliko kartica pa kad se desi nešto neplanirano - navedeni slučaj - onda su one pri ruci.

Pored SMS-a korisnik uslugu parkiranja može platiti i kartom za parkiranje, koja se u Subotici prodaje u 65 kioska. Rukovodstvo JKP "Parking"-a planira uvoćnje dnevnih karata - kao i u Segedinu - koja bi se odnosila na žutu i na plavu zonu, na crveno ne, jer je tamo na snazi vremensko ograničenje. Ovo bi se obavljalo isključivo u sistemu parking karata.

Ako građanin dobije doplatnu kartu nema potrebe da se raspravlja sa kontrolorom, već treba da se u roku od 8 dana obrati odeljenju za reklamacije (Đure Đakovića 23 drugi sprat). Na šalteru treba ispuniti zahtev za reklamaciju, koju tročlana komisija razmatra i donosi odgovarajuću odluku. Obaveštenje o odluci korisnik dobija preko telefona (pozove Odelenje za reklamaciju) kao i pismenim putem.