DOKUMENTI

USLUGE ODRŽAVANJA VOZILA - JN MV U 1-19 PDF Štampa El. pošta
Monday, 27 May 2019 12:32

POZIV

KONKURSNA DOKUMENTACIJA 

ODLUKA O ZAKLJUČENJU OKVIRNOG SPORAZUMA 

OBAVEŠTENJE O ZAKLJUČENOM OKVIRNOM SPORAZUMU

NARUDŽBENICA - 1

NARUDŽBENICA - 1 PP

NARUDŽBENICA - 2 PP

NARUDŽBENICA - 3 PP

NARUDŽBENICA - 4 PP

NARUDŽBENICA - 5 PP 

 

Poslednje ažurirano ( Thursday, 19 September 2019 11:46 )
 
 
Subotica

VESTI IZ ARHIVE

Nove registarske oznake

Neće biti većih problema

Kao što su građani već obavešteni od 01.01.2011 se primenjuju nove registarske oznake, koje sadrže specijalne karaktere Š,Ć,Č,Ž i Đ. Informacioni sistem koji funkcioniše u Subotici, a radi se o SMS4Parking sistemu, omogućava svim korisnicima, koji u svojim reg oznakama imaju specijalne karaktere, da izvrše plaćanje parkiranja.

Karakteri Š,Ć,Č,Ž i Đ postojali su i do sada kao prihvatljivi za slanje m-Parking zahteva i do sada nije bilo nekih većih problema. Korisnici koji u svom telefonu imaju navedene znakove, mogu da ih šalju kao Š,Ć,Č,Ž i Đ ili kao C, C, Z, S, i D sistem ih prihvata, stim da kontrolori uvek prvo proveravaju ispravnu registarsku oznaku, tj sa posebnim karakterima. Ukoliko kojim slučajem korisnik usluge parkiranja i pored poslate poruke, dobije doplatnu kartu, onda treba da uloži reklamaciju (služba za reklamaciju radi radnim danima od 7 do 20 časova, dok subotom prima stranke od 7 do 14 časova), i ukoliko se utvrdi da je greška nastala zbog uvođenja novog karaktera, onda će se reklamacija prihvatiti.